December 15, 2010

Masih ingat zaman persekolahan korang???


Salam...
Masihkah korang ingat dengan zaman persekolahan korang sumer???
Yaaa~~~ Saya boleh dikatakan baru menyudahi zaman persekolahan....

Rata-rata orang mengatakan zaman sekolah paling seronok...setuju????
Jadi saya nak kongsi sedikit kenangan saya semasa form 6...

Mungkin dapat membantu korang mengimbau zaman persekolahan korang...


Ni la kelas saya masa tingkatan 6 rendah....
Masih ingat yang kami asyik bergurau senda tak ingat STPM ...
huuuhuhuh~~~
Memang selalu kena tegur dengan cikgu sebab makan dalam kelas..
Korang pun mesti biasa makan dalam kelas kan?kan?kan?



Masih ingat kenangan korang nyanyi lagu Negaraku???
Huhuhu...kami nyanyi dalam dewan...tapi setiap pagi mesti saya nampak tiang bendera ni...
Suka tengok bila pagi-pagi tu...cahaya matahari silau kena bendera...cantik~~~~


Ni la hasil usaha kami...
Nama kami terukir kat batu ni~~~~
Korang pun mesti pernah tolong simen kan apa-apa kat sekolah kan?
Ni kami ukir masa tolong hias taman....


Ni pun hasil tangan kami...
Cantik kan??huhuhuhu~~~~
harap-harap bila kami datang balik sekolah ni, masih ada taman ni...
Boleh jadi kenangan abadi...
WooOOOOoo~~~~


Masih ingat apa yang korang selalu buat masa kelas tambahan???
Hahahaha...biasa la tu kalau dok curi-curi sms..
ehh~~ zaman dulu ada henpon ker??? hummm.........


Yaaaa~~~~ yang ni saya sure mesti ada gak zaman dulu-dulu...
Sembang time kelas tambahan....
Aktiviti yang tak pernah lapuk dek zaman kan?kan?


Ni koridor multimedia...eh silap..koridor dekat dengan perpustakaan..
Alaahhh...dekat jer dengan kelas kami masa 6 bawah....


Masih ingat dengan meja terakhir yang korang guna sebelum menamatkan zaman persekolahan korang???
Ni la meja terakhir aku.......
berbalut kemas kan?? waaakakaka..perason!!!


Korang ada tempat melepak???
Ni la tempat melepak kami...
Tempat yang sentiasa berangin...best---sembang macam-macam kat sini......


Ni mural yang saya lukis dalam kelas....
Waaa~~~~ komen?komen??
Ni lukisan pasal bentuk muka bumi......
Korang pernah lukis mural gak???


Yaaa..ni pemandangan dari tepi tandas...yuckss!!!
Hahahaha..takder laa....tandas kami bersih macam hotel 5 bintang...
Tapi selalu kotor bila pelajar tingkatan 5 curi-ciru masuk...hisap rokok kat dalam tu...
Nasib baik kami ni bai....kalau tak...
Dah lama kami humban diorang dari tingkat paling atas ni~~~~


Yoo~~yoo~~~
Ni la kelas kami...
Kenapa kosong jer????
Mestilah...gambar ni saya amik masa hari-hari last sekolah..
Semua maklumat kat board tu kena buang....



Zaman dulu-dulu ada tak buku pemantauan????
Tak tau la kalau ada...saya pun tak pasti.....
hahahaha~~~Ni dah tak tau nak cerita apa ni....


Ni koridor kelas kami...masa tingkatan 6 atas dah...


Masih ingat aktiviti korang dekat padang???
kalau pelajar lelaki mesti la mian bola sepak kan??
tapi saya tak join...tak minat la bola sepak...


Masih ingat dengan perpustakaan korang??
Buku apa ada?? mangga?? komik Naruto??waauU!!!
hahahaha....


MAsih ingat kantin korang??
makan-makan sambil sembang.....
Normal la kan??? tapi tak pernah nampak kes budak tercekik sebab sembang time makan...



Masih ingat cikgu korang??
Ish3...kalau lupa tu....kalau lupa.....memang pelupa tol laa~~~hahahaha



...dan paling penting...mesti korang masih ingat kawan-kawan korang kan?kan?kan?


Ingat kawan perempuan korang gak????

Terima kasih kerana sudi baca, assalam

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi komen~~~