February 28, 2011

Koleksi fotografi....

ASSALAMMUALAIKUM....
OK ni sebahagian koleksi fotografi saya....
Lama tak buat entry pasal fotografi....
Model kamera sekadar Casio exilim 8.1 megapiksel~~~~



Sampah????
Dah memang sikap sesetengah masyarakat negara kita ni suka amik jalan mudah tanpa menghiraukan alam sekitar.....
Pastu bising nyamuk banyak laa...cik tikus banyak laa....
gggrrrrrrr~~~~~~~~~




Masih ingat kenangan hari sukan di sekolah korang?????
Zaman sekolah is the best !!!!!



Ada saper yang sakit mata tengok foto ni????
Bukan sebab model-model dalam foto ni...
Tapi saya dah terlebih edit warna foto ni...hohohohoh




Salah satu pic kegemaran saya....
nampak macam sebuah lukisan kanvas.....
Acara tarik tali di sekolah...
Rumah sukan saya menang dalam acara ni...YAHooOOOoo~~~





Suka lihat langit membiru tuuu~~~




Kiri tu kawan saya, Hafiz....
Yang kanan tu junior saya...nama tak tau.....hohohohoh
Ni dekat garaj ......

Terima kasih kerana sudi baca, assalam

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi komen~~~