January 14, 2012

Rezeki dan azam 2012 bakal tercapai!!!

Woooaaaaaaa....
Ada dua rezeki awal tahun ni aku dapat...huhuh
Alhamdullillah...walaupun tak banyak, tapi dapat la jugak kurangkan beban hidup ni...

Pertama, aku dah amik baucer RM200 untuk beli buku teks....
Jadi, dapat la jimat sikit duit untuk beli buku teks yang beratus-ratus ringgit tuuu....

Thanks to government for this time...
DSC_0046


Kedua, aku terima cek daripada ayah aku...
Thanks to my dad, aku lega sikit sebab ada duit tambahan untuk sem hadapan....
Cek ni daripada kerajaan gak, thanks one more time...
Minggu depan la claim....
DSC_0047

Haaaa....disebabkan bakal dapat duit ni,
rasanya aku boleh dah guna baki duti dalam bank persendirian aku untuk beli prime lens....
yeah, salah satu azam aku tahun ni....
Hampir jadi realiti dah !!!!
Duit cek ni pulak untuk belanja study tahun depan, beres!!!!



Terima kasih kerana sudi baca, assalam

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi komen~~~