January 21, 2012

Saat terakhir di Kolej Tun Mamat~~~

Cuti sem telah tiba....
..dan aku orang terakhir balik kampung bagi bilik B4-1...
Banyak kenangan kat kolej ni....
Pagi tadi aku dan lagi dua housemate kemas rumah buat kali terakhir...
Tak kemas nanti kena denda!!!!

DSC_0162
Tengok...dah kosong...
kalau dulu bersepah dengan barang-barang housemate...


DSC_0163
Tengok foto ni jer pun dah tau keadaan sunyi....

DSC_0165
Ni dapur yang dulunya penuh dengan makanan...
Tapi kosong...haih...
teringat maggi, biskut, uncang teh, milo...huhuhu~~

DSC_0166
Kosong....
Selalu juga jadi tempat housemate main kat lorong ni...


DSC_0171
Kami buat baju rumah....
Tapi aku tak pernah pakai lagi pun...
Housemate lain semua dah pakai masa main futsal, sampai masam!! hahaha~~

DSC_0175
Malam terakhir kat Melaka buat sem ni, aku jalan-jalan kat Jonker Walk...
Banyak tanglung....Tahun Baru Cina la kan???

DSC_0188
Naga ni memang kuat, tak terbang masa angin kuat hari Jumaat lepas....hahaha..
Ok.....apa pun....aku rasa aku akan rindu dengan suasana riuh kat kolej ni...sem hadapan seterusnya dah tak da suasana macam ni....
Sedihnyaaaaa~~~


Terima kasih kerana sudi baca, assalam

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi komen~~~