January 31, 2012

Tempahan poster yang melambak!!!

Lamp 1

Entry ni bukan berkaitan tempahan poster official apa pun.....
Cuma kebelakangan ni aku menerima beberapa tempahan untuk menggubah poster....
Ada yang untuk perniagaan persendirian dan ada untuk apa-apa acara umum....

Hummm.....Setakat ni baru 4 jer.....
Tapi kalau aku cas duit untuk setiap tempahan tu mesti dapat duit kan????

masalahnya semua tempahan(lebih kepada permintaan) tu daripada kawan-kawan lama aku...
Takkan la aku tergamak nak mintak upah daripada diorang kan???
Pertama sekali, aku buat untuk kawan aku yang nak bukak perniagaan ais blend sendiri...
Kedua, untuk logo syarikat kawan aku gak....
ketiga, kawan aku mintak tolong ajar dia guna photoshop...
Ehhh??? Ni mana termasuk dalam permintaan buat poster??? pffffttttt~~~~

Keempat, hari ni kawan aku mintak tolong aku buat poster untuk hari marathon USM yang bakal diadakan 19 feb ni.....
memandangkan aku tak der kerja sangat cuti sem ni, dan diselubungi kebosanan, apa salahnya aku edit poster kan???
Ok, hopefully my poster will be well designed....

huhuhuhuh~~~~

Terima kasih kerana sudi baca, assalam

5 comments:

  1. bagusnyer..atleast ada benda nk buat kn cuti2 cm ni..

    ReplyDelete
  2. eszyamin> hahaha...poster boleh siap kejap jer...tp ada byk lg hari berbaki ni...adooiiii....

    ReplyDelete
  3. cantik watermark tu.guna software ape eh.xreti nk buat huhuu

    ReplyDelete
  4. アヌムちゃん > ouhh...watermark tu guna photoshop CS5...huhuh....

    ReplyDelete
  5. Nk mntk tlg design poster leh x?? Berbayar....

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi komen~~~