April 8, 2012

Test datang LAGI !!!!!!!!!!!!!!!!!

OK...ni sekadar entry nak cuci habuk blog aku ni....
Setelah lama hidup dengan gaya pembelajaran yang agak rileks kebelakangan ni....aku ternampak lak status dalam FB HOTOUR ( Hospitality & Tourism ) UiTM aku ni.....

Terangkat sikit hidung tu bila tau minggu depan ada test...
Ok....dari chap 1 sampai 5 wokey~~~~
Terus terang....boleh paham gak la subjek ni...
Tapi masih tak melekat dalam hotak.....

Harap-harap aku dapat la fokus sabtu dan ahad ni untuk study....
Kena dapatkan markah tinggi untuk carry mark.....
Malu la kawan-kawan lama semua dapat dekan, tapi aku??? heh~~~~

Lepas mid-sem nanti ada lagi test...huahuahuaaaaa.....
...dan juga program tautan kasih cayunk!!!!!
Harap dapat selesaikan semua tanpa sebarang masalah....




Terima kasih kerana sudi baca, assalam

1 comment:

  1. owh kau budak tourism ke? best2 semua budak tourism best2..senang cite bebudak fakulti hotel tak kira apa kos mmg hepy go lucky,,

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi komen~~~